İkiye On Kala Kafamda Kentsel Dönüşümler Şarkı Sözleri

"İkiye On Kala Kafamda Kentsel Dönüşümler Şarkı Sözleri"

Sallanıyo bu dünya tutunmuş deli saçlarında.

Bi yol bulsam yeniden başlasam vücudunda.

Ben ben gibi değilim kayboldum rüzgarlarında.

Aklım dursun herkes bi sussun bi dakka..


Kafamda kentsel döüşümler

içimde bi yerde bi gülüşünden

sana deliyim ama gizledim her

gidişinden gidişinden


Seni gördüm oysa yeni sönmüştüm yağmurlarında.

Kendimi bıraktım elime bi baktım yaşıyorum hala.

Dedi; her şey satılıyo herkes alışıyo aşk var mı hala,

sana bana acımıyo hepimizi hacılıyo pavyon bu dünya

Yorum Gönderme

0 Yorumlar